2015年9月25日 星期五

詩篇30:11-12



30:11 你已將我的哀哭變為跳舞,將我的麻衣脫去,給我披上喜樂,
30:12 好叫我的靈(原文是榮耀)歌頌你,並不住聲。耶和華─我的上帝啊,我要稱謝你,直到永遠!

You turned my wailing into dancing;
    you removed my sackcloth and clothed me with joy,
that my heart may sing your praises and not be silent.
    Lord my God, I will praise you forever.

**********

    這不只是詩人的文字,更是每一個經歷上帝安慰之人的歡呼。願你也感受到上帝所賜的這份喜樂!

沒有留言: