2015年12月12日 星期六

以賽亞書41:8-9



41:8 惟你以色列─我的僕人,雅各─我所揀選的,我朋友亞伯拉罕的後裔,
41:9 你是我從地極所領(原文是抓)來的,從地角所召來的,且對你說:你是我的僕人;我揀選你,並不棄絕你。

But you, Israel, my servant,
Jacob, whom I have chosen,
the offspring of Abraham, my friend;
you whom I took from the ends of the earth,
and called from its farthest corners,
saying to you, "You are my servant,
I have chosen you and not cast you off";

************

    上帝不離棄以色列人同樣上帝也必不離棄在基督裡的人這事祂堅定的保證與承諾

    受屈和苦難中的人上帝沒有離開你祂永遠與你同在祂必申冤你要安靜看上帝的作為

沒有留言: